سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

جریان فتنه پس از مواجه شدن با پدیده غیر منتظره رای دادن محمد خاتمی دچار شوک بی سابقه ای شده و درصدد آن است که با اتخاذ مواضع رادیکال و تکرار مواضع ساختار شکنانه پیشین خود،این شوک را تا حدودی تعدیل کنند. ادامه مطلب...

 


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به دنبال پاپان مدت زمان رای‌‌گیری در شعب سراسر کشور، شمارش آراء صندوق‌های اخذ رای آغاز شد.
 ‌در حالی مدت زمان اخذ رای دقایقی پیش به پایان رسید که این مدت از سوی ستاد انتخابات کشور به دلیل حضور گسترده مردم، چهار بار پیاپی تمدید شد.
اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

 


یک مخاطب بخش فارسی شبکه تلویزیونی رژیم سلطنتی انگلیس (بی بی سی) طی سخنانی در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که حضور مردم در انتخابات مجلس به گستردگی انتخابات سال 88 شباهت دارد. ادامه مطلب...

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کهنسال‎ترین مرد شهرستان گنبدکاووس که 117 سال عمر دارد رای خود را به صندوق شعبه سیار شماره 69 شهری انداخت.
این پیرمرد که خاوس دیانی نام دارد در حالی رای خود را گنبدکاووس می‎انداخت که گفت: تا به حال در همه انتخابات‎های کشور شرکت کرده است.
این پیرمرد کهنسال و فرزندان و نوه‌هایش  با در دست داشتن شناسنامه‌هایشان بر شرکت در انتخابات تاکید کردند.
وی گفت: متولد سال 1273 هجری شمسی در حومه شهرستان گنبدکاووس به دنیا آمده است و دارای 147 فرزند و نوه ونتیجه و نبیره است.
این پیرمرد کهنسال که از سلامتی خوبی برخوردار است در سن40 سالگی از حومه شهر به شهر گنبدکاووس نقل مکان کرده است و تاریخچه شهر گنبدکاووس و دوران پادشاهی محمدعلی شاه  قاجار و دوران ستمشاهی رضاشاه را به خوبی به یاد دارد.
وی به ظلم و جور حاکمان اشاره کرد و زمانی را به یاد آورد که رضاخان زندگی در آلاچیق را برای اقوام ترکمن ممنوع کرد و به آنها دستور یکجانشینی داد.
خاوس دیانی در دیدار با مسئولان به آنها توصیه کرد که قدر انقلاب و جمهوری اسلامی را بدانند.
این کهنسال‎ترین مرد شهرستان گنبدکاووس راز طول عمر خود را ساده‌زیستی و خوراک سالم گوشت شتر و دوغ شتر بیان می‎کند و می‌گوید که در جوانی به پرورش شتر می‎پرداخته است.
وی همچنین با اشاره به دوقلو بودن با برادرش که در 50 سالگی فوت کرده افزود:که همسر خود را از دست داده است و تنها با نوه‎هایش در یک خانه کوچک زندگی می‌کند.
انتهای پیام/ش20

 

 


به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران منابع مختلف در هیات های اجرایی و نظارت از مصرف شدن 30 میلیون تعرفه رای خبر می دهند این درحالی است که رای گیری در حوزه های مختلف ادامه دارد و بدین ترتیب در صورت تایید این خبر مشارکت در انتخابات بالای 60 درصد خواهد بود و رکوردی دیگر در تاریخ انتخابات کشور ثبت خواهد شد./ی


تهران / واحد مرکزی خبر / انتخابات 1390/12/12
ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره 32 خود را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار ما؛ در این اطلاعیه آمده است با سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و بصیر ایران اسلامی را به ما عطا فرمود و تشکر از امت حزب الله و حماسه آفرین که تجسم وحدت ملی و انسجام اسلامی را امروز در پایه صندوقهای اخذ رأی در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه های انقلاب اسلامی افزود: پایان رأی گیری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری را در ساعت 23 اعلام می نماید.
اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی باید تمامی مراجعه کنندگان عزیز را که در صف رأی دادن حضور دارند به داخل شعب هدایت نموده و سپس درب شعبه را بسته و از حاضرین رأی گیری به عمل آورد و هنگامی که مطمئن شدند هیچ کس برای رأی دادن داخل شعبه باقی نمانده است مرحله شمارش آرا را طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی آن آغاز نمایند.
فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دلهای مملو از ایمان و عشق به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافتند تقدیر و تشکر می نماییم.
ستاد انتخابات کشور


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مستقر در ستاد انتخابات کشور، در اطلاعیه شماره 30 این ستاد آمده است: در پی درخواست استانداران و فرمانداران محترم و با توجه به استقبال باشکوه مردم شریف و متدین ایران اسلامی بدین وسیله به اطلاع می‌رساند که زمان اخذ رای به مدت یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت 23 امشب تمدید می‌گردد. ضمنا در حوزه‌هایی که اخذ رای از همه مراجعه‌کنندگان به پایان رسیده، به تشخیص استاندار محترم استان انتخابات خاتمه یافته و شمارش آرا آغاز گردد. استانداران محترم از صداوسیمای مرکز استان پایان اخذ رای را در حوزه انتخابیه مربوطه اعلام نمایند.


خبرگزاری فارس: تعرفه مصرف شده در تهران تا ساعت 19 حدود 2 میلیون و 250 هزار برگه تعرفه مصرف شده اتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ تا ساعت 19 حدود 2 میلیون 250 هزار برگه بوده که نسبت به انتخابات مجلس هشتم در همین ساعت 400 هزار برگه بیشتر است. ادامه مطلب...

جانشین رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: بلافاصله پس از اعلام پایان زمان قانونی رای گیری و اخذ رای از آخرین افراد حاضردر شعب،اقدامات مربوط به شمارش آرا آغاز می شود.

ادامه مطلب...