سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

حسنعلی نوری جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی با خبرنگاران با اشاره به تدابیر انجام شده برای مشارکت اقلیت‌های دینی در انتخابات برابر قانون، گفت: اقلیت‌های دینی در جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون دارای شان سیاسی و دارا بودن حق مشارکت آن هستند و براساس قانون اساسی اقلیت‌های دینی 5 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

ادامه مطلب...

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز باز هم خراسانی‌ها همانند حماسه عظیم 22 بهمن حماسه‌ای دیگر در تاریخ به نام خود ثبت کردند. امروز مردم خاوران در ماراتن 12 / 12 در 12 حوزه انتخابیه به‌گونه‌ای حضور پیدا کردند که تمام توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب نقش بر آب شد.

ادامه مطلب...

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: امروز هرچه بیشتر مردم پای صندوقهای رأی بیایند برای کشور مهمتر است. هرچه با شور و نشاط و انگیزه بیشتری بیایند برای آینده کشور و آبروی کشور مفیدتر و بهتر است.

ادامه مطلب...

صفرعلی براتلو با اشاره به اینکه "در انتخابات دور هشتم مجلس شورای اسلامی، شاهد مشارکت 32 درصدی مردم تهران بودیم"، گفت: طبق برآورد ما، امروز تا ساعت 19 در حوزه شهر تهران، 34 درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند و پیش‌بینی ما این است که میزان مشارکت در شهر تهران به بالای 40 درصد خواهد رسید و این یعنی اینکه کار بزرگی صورت گرفت.

ادامه مطلب...

در اطلاعیه شماره 30 این ستاد آمده است: در پی درخواست استانداران و فرمانداران محترم و با توجه به استقبال باشکوه مردم شریف و متدین ایران اسلامی بدین وسیله به اطلاع می‌رساند که زمان اخذ رای به مدت یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت 23 امشب تمدید می‌گردد. ضمنا در حوزه‌هایی که اخذ رای از همه مراجعه‌کنندگان به پایان رسیده، به تشخیص استاندار محترم استان انتخابات خاتمه یافته و شمارش آرا آغاز گردد. استانداران محترم از صداوسیمای مرکز استان پایان اخذ رای را در حوزه انتخابیه مربوطه اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا


نعمت الله ترکی رئیس هیئت بازرسی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با بیان اینکه سالم‌ترین انتخابات در استان تهران در حال برگزاری است، گفت: با نظارتی قوی که از سوی هیئت‌های بازرسی در سطح استان تهران شکل گرفت، امروز شاهد برگزاری انتخابات با آرامش و قانونمند و بدون کمترین حاشیه بودیم.

ادامه مطلب...

یک منبع آگاه به خبرنگار فارس در زاهدان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، در یک عملیات غافلگیرانه چهار تن از سر کردگان گروهک تروریستی جندالشیطان به هلاکت رسیدند.

این منبع آگاه افزود: در این عملیات که به دنبال یک سری از فعالیت‌های امنیتی و انتظامی در سطح منطقه انجام شده بود، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند این افراد را به هلاکت برسانند.

در بین افراد یک شرور معروف با نام مستعار "عبدالله پا کوتاه" که سابقه طولانی در شرارت‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان نیز داشته به درک واصل شده است.
همچنین در این درگیری یک تن از پرسنل جان بر کف انتظامی استان نیز به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/آ