سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

همیشه به یاد مستضعفان که امام سفارش آنها را می کرد باشید همیشه بیاد مستضعفین باشید و بیاد محرومان و بی بضاعت هایی که امام آنها را بیشتر سفارش می کند. امیدوارم بخاطر مسئولیتی که دارید از مردم غافل نشوید، با مهربانی و عطوفت و اخلاق ملایم با آنها رفتار کنید. سعی کنید به سخنرانی های امام زیاد گوش دهید و به فرامینش عمل کنید چون اگر مردم احساس کنند شما از فرمایشات امام غافلید از شما روی گردان می شوند. این مردم، امام و اسلام را می خواهند. این مردم شهداء و جانبازان و اسرا را بخاطر این داده اند که کشور اصلاح شود و قوانین اسلام در آن پیاده شود.

 سردار شهید «یعقوب آذرآبادی» مسئول محور ل 13 عاشورا در سال 1337 در شهر شهیدپرور تبریز بدنیا آمد و در سال 1362 در عملیات خیبر (در منطقه طلائیه) به شهادت رسید. منبع


خودتان را برای آزادی قدس عزیز آماده کنید خدایا! من برای رضای تو به این هجرت قدم گذاشتم، تو هم در این هجرت راهنمایم باش ملت عزیز و از جان گذشته اسلام مبادا از خدا غافل باشید و جبهه ها را فراموش کنید تازه اول کار است، رهنمود امام عزیزمان را به یاد آورید که فرمودند: راه قدس از کربلا می گذرد. خودتان را برای آزادی کربلا و قدس عزیز آماده کنید، که شهدا در انتظار خبر پیروزی هستند، بدانید که با جبهه آمدنتان لرزه بر اندام ابرقدرت ها می اندازید و خدا و آقا امام زمان(عج) را از خودتان راضی و خشنود می کنید.

سردار شهید «حجت فتوره چی» مسئول محور لشکر 31 عاشورا، سال 1342 در شهر ارومیه بدنیا آمد و سال 1362 در عملیات والفجر 4 در منطقه پنجوین به شهادت رسید .  منبع


آیت الله جوادی  آملی ،‌ پیـروزی انقلاب اسلامی و نجات کشور از دست استکبار و استبداد را از الطاف الهی دانست.
                  
ادامه مطلب...

مشاور رئیس جمهور و رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از برگزاری جلسه صبح امروز ستاد هدفمندسازی یارانه ها به ریاست رئیس جمهور خبر داد.
                
ادامه مطلب...

فقط خدا را طلب کنید دائم الوضو و دائم الذکر باشید نماز شب را به پای دارید و سحرخیز باشید. اگر بتوانید یکی دو روز هفته را روزه بگیرید، بدون آن که کسی متوجه شود در آن صورت است که درون و بیرون انسان مطهر می شود. دقت کنید که عبادتتان به خاطر طمع بهشت و ترس از جهنم نباشد بلکه فقط خدا را طلب کنید.
سردار شهید «شاپور برزگر» مسئول محور ل 31 عاشورا سال 1336 در شهر اردبیل به دنیا آمد و در تاریخ 13/8/1362 در عملیات والفجر 4 در منطقه پنجوین به شهادت رسید. منبع


معاون ارتباطات دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: اصلاح مواد پایانی اساسنامه دانشگاه آزاد و تعیین وضعیت ریاست دانشگاه پیام‌نور در دستور جلسه این هفته شورایعالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.
                                     
ادامه مطلب...

                                 
عضو کمیسیون امنیت ‌ملی و سیاست‌‌خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رسانه‌های غربی از جهل برخی خواص و کم‌اطلاعی مردم سوءاستفاده می‌کنند، خاطر‌نشان‌کرد: هر اندازه که رسانه‌های داخلی در روشنگری مردم نقش مؤثری را ایفا کنند، نقش رسانه‌های غربی کمرنگ‌تر خواهند شد.
ادامه مطلب...

شهیدان عاشورائی
سردار سرلشکر شهید مهندس «مهدی باکری» فرمانده دلاور لشگر 31 عاشورا در سال 1333 در شهر میاندوآب به دنیا آمد و در سال 1363 در عملیات بدر به خیل شهدای جاویدالاثر پیوست. فرازی از وصیت نامه آن شهید:
ادامه مطلب...

                                 
 برای اولین بار قوی‌ترین اسناد از اعترافات مقام‌های ارشد آمریکا، انگلیس و فرانسه در زمینه خیانت‌های آنها به ایران و انقلاب اسلامی، در مجموعه مستند «116 روز نوفل لوشاتو» فاش می‌شود
ادامه مطلب...