سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه شنبه شب در دیدار علماء، نخبگان و روشنفکران شرکت کننده در پنجمین مجمع عمومی جهانی اهل بیت علیهم السلام وهمچنین نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف، ضمن بیان ظرفیت های پیروان اهل بیت علیهم السلام و همچنین تهدیدهای پیش روی جهان تشیع و امت اسلامی، تأکید کردند: حرکتهای عظیم اسلامی اخیر در دنیای اسلام، مقدمه تحولی بزرگ تر و حاکمیت اسلام است، و موضع پیروان اهل بیت علیهم السلام، حمایت از این حرکت های اسلامی است. ادامه مطلب...

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت‌ آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم حضرت امام رضا علیه‌السلام، صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب برگزار شد.


به گزارش فارس، "سید جواد سید احمد سید هاشم" جوان 36 ساله بحرینی که در منطقه ستره- خارجیه زندگی می‌کرد، امروز و پس از گذشت چند روز از وخامت وضعیت جسمانی وی به دلیل پرتاب گاز اشک‌آور به داخل منزلش توسط نیروهای امنیتی آل‌خلیفه به شهادت رسید.
قرار است جمعه این هفته تظاهرات گسترده‌ای با عنوان "ارادت ملت" در منطقه "توبلی" بحرین برگزار شود و حزب الوفاق از تمامی مردم خواسته است تا در این تظاهرات مشارکت کنند.


21جنبش و تشکل سیاسی مصری با انتشار بیانیه مشترکی رسما مسئولیت تصرف سفارت اسرائیل در قاهره را که جمعه شب گذشته روی داد برعهده گرفتند.

ادامه مطلب...

مشاور امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جوانانی که در برخی از فیلم‌ها دائماً بدحجابی و رفتارهای نادرست را می‌بینند، حساسیت خود را نسبت به حجاب و بسیاری از اعتقادات اسلامی از دست می‌دهند.
ادامه مطلب...

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار جمعی از روزنامه‌نگاران کویتی بابیان این مطلب ، جدیت اهل رسانه را برای احیا و گسترش علوم اسلامی ضروری عنوان و با تأکید بر اتحاد و توجه به مشترکات بین مذاهب، به ارتباط خوب کشور ایران و کویت اشاره کرد و گفت : ما برادر و در مذهب و فرهنگ متحد هستیم و اگر از سوی دشمنان وسیله دشمنی فراهم نشود، هیچ مشکلی بین این 2 کشور برادر وجود ندارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود اعزام هیأت‌های علمی از حوزه و دانشگاه به دانشگاه‌های کویت و حضور متقابل دانشمندان از کویت به ایران را به عنوان نقل و انتقال علوم ضروری دانست و تصریح کرد: پس از بیداری ملت مصر امیدواریم به آرزوی همیشگی خود که وحدت با الازهر است دست یابیم.

در ادامه این مراسم فاطمه حسین از پیشکسوتان روزنامه‌نگاری در کویت نیز از شهر مقدس قم به عنوان مرکز علوم دینی جهان یاد کردو گفت: ترویج علوم دینی به تمام نقاط جهان از سوی علما و اندیشمندان قم انتظار خود و همه روزنامه‌نگاران مسلمان است .


رئیس سازمان حسابرسی با اعلام چگونگی اختلاس بانکی حدود 3 هزار میلیارد تومانی، این حجم از اختلاس را بی‌سابقه دانست و گفت: در این اختلاسها که عمده آن در سال 89 و امسال رخ داد، نمی توان یک بانک را مقصر اعلام کرد و این موضوع به بررسی های قضایی نیاز دارد. ادامه مطلب...

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، تظاهرکنندگان خشمگین مصری درپی تخریب دیوار محافظ سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره، اوایل روز شنبه دست کم دو خودروی پلیس را آتش زدند و در خیابان های اطراف سفارتخانه نیز اشیائی را به آتش کشیدند. ادامه مطلب...

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حرکت مسلمانان انقلابی مصر برای تسخیر سفارتخانه رژیم صهیونیستی، گفت: این بار مردم قاهره نجابت کرده و کسی را به گروگان نگرفتند اما صهیونیست ها مطمئن باشند در صورت بازگشت به مصر دیوار های فولادی نیز آن ها را نجات نمی دهد. ادامه مطلب...

اعت 8.46 دقیقه بامداد 11 سپتامبر 2001 آمریکا به لرزه درآمد. اصابت دو هواپیما به برج‌های دوقلوی تجارت جهانی و در پی آن برخورد هواپیمایی به مقر پنتاگون و سقوط هواپیمایی دیگر در نزدیکی کاخ‌سفید، کابوس آمریکا را رقم زد. نمادهای غرب و سرمایه‌داری در چشم بر هم زدنی فرو ریخت و آمریکایی‌ها برای اولین بار در تاریخ خود در سرزمین اصلی‌شان مورد حمله قرار گرفتند. شوک وارده از این حملات در اذهان جامعه آمریکایی به حدی بود که دیری نپایید دولت‌مردان آمریکایی به بهانه خونخواهی، لشگرکشی خود را آغاز کردند و قربانیان جنگ افغانستان و عراق تاوان آن را پس دادند!
ادامه مطلب...