سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                                      
بهمن دُرولی همان دانشجوی ـ دانشگاه علم و صنعت ـ شهیدی است که وصیت کرد:
قبرم را ساده و هم سطح زمین درست کنید و با اندکی سیمان روی آن را بپوشانید و فقط با انگشت روی آن بنویسد: «پر کاهی تقدیم به آستان قدس الهی»
عارفی دلسوز:
«خدایا! آنچنان که از تو می‌ترسم، به رحمتت امید دارم. خدایا! می‌دانم آنچنان که داده‌ای مؤاخذه می‌کنی، اما ای فریادرس! روزی که مؤآخذه ام می‌کنی، هیچ جوابی برایت ندارم. تو را به وحدانیتت قسم می‌دهم آن روز دست رد بر سینه ام نزن!
خدایا! دوست داشتم در این مسافرت 25 ساله آنچنان در دنیا کشت کنم که در آخرت روسفید باشم، اما چه کنم که این سگِ نفس من را به دنبال خود کشید.»

ادامه مطلب...

عضوکیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جدیت مجلس شورای اسلامی در حفظ و صیانت از دستاوردهای هسته‌ای خبر داد و گفت: کمیسیون امنیت ملی در پیگیری موضوع حفاظت از دانشمندان کشور در برابر هرگونه تهدیدی جدی است تا دیگر شاهد ترور دانشمندان به دست سرویس‌های جاسوسی و دشمنان نظام نباشیم.

ادامه مطلب...

نقل از وبلاگ قمار باز
    1-    وقتی گفته می شود یک نفر دیپلمات است آنچه به ذهنت می آید  یک آدم اتو کشیده و عصا قورت داده است که شمرده شمرده حرف می زند و  صریح صحبت نمی کند و سعی می کند نه سیخ بسوزد نه کباب!

2-    در تاریخ سی ساله جمهوری اسلامی پرونده هسته ای ایران اگر نگوییم بزرگترین پرونده دیپلماتیک ایران است مسلما یک از بزرگترین ها ست و مسلما طولانی ترین آنها هم هست!

 

پرونده هسته ای سه مسئول را تا به حال تجربه کرده است، حسن روحانی و علی لاریجانی و سعید جلیلی. و هر کدام بر اساس نگاه ویژه ای که داشتند تیم مذاکره کننده ی خود را می چیدند.

ادامه مطلب...

خرداد ماه بود که حاج حسین یکتا اومده بود دانشگاه فردوسی و در پایان برنامه دوستان بسیج و بچه های سایبری جلسه ای نیمه خصوصی با حاجی داشتند. صحبت هایی که حاجی گفت حرف دل خیلی از بچه ها بود و با دل بچه ها هم بازی کرد ...

از پشت پرده برنامه اون روز بگم و از اخلاق حاج حسین و درسی که حاجی به من داد ...

ساعت برنامه در آخرین لحظات تغییر کرد و برای هماهنگی ها باید سریع خودم رو از دانشکده مهندسی به ساختمان شهید بهرامی می رسوندم. وقتی رسیدم نفسم بریده بود ... حاجی که داشت غذا می خورد منو دید. پا شد، اومد جلو و باهام احوال پرسی گرمی (داغ!) کرد... نشستم و تغییر ساعت رو گفتم. با خوشرویی پذیرفت. بعد هم قاشقش رو پر برنج کرد و گفت دهنت رو باز کن! گفتم حاجی من خوردم ... آخرش به زور خوروندش.

با همه همین جور بود... به دو سه نفر دیگه هم همین جور غذا خوروند... وقت احوال پرسی بچه ها رو بغل می کرد و محکم به پشتشون می زد (در حقیقت می کوبید) ... خیلی گرم و صمیمی بود.

این قضیه گذشت تا چند روز قبل با یه تلنگر یاد قضیه افتادم... دیدم جنگ نرم فقط این نیست که تو میدون سایبری فعال باشی ... میدونیم که شبکه سازی در جنگ نرم نقش کلیدی داره و یکی از تاکتیک هاست. تلنگری که حاجی بهم زد این بود که "شبکه سازی مجازی یک طرف، شبکه سازی حقیقی رو از دست نده." دوستان و اطرافیانت رو بچسب... اقوام و همسایه ها ... با رفتار خوب، با صمیمیت و رفاقت شبکه سازی کن.

چرا من و تو با رفتارمون یک سرشبکه قوی نباشیم؟ یک فرمانده گروهان، گردان ... یا حتی لشکر؟

من و تو چی کم داریم از "محمود کاوه" که دشمن از اسمش می لرزید؟ حتی نیروهای خودی باورشون نمی شد کاوه معروف همین جوون لاغر باشه؟

چی کم داریم از "حسن باقری" که یک قرارگاه رو فرماندهی می کرد؟ مگه چند سالش بود؟

این سوال ها رو نپرسیدم که شعاری داده باشم و مطلبی قشنگ کنم! واقعا گفتم که فکر کنی ... چی کم داری؟ واقعا داری از همه ظرفیتت استفاده می کنی؟!

 

در پایان یک فایل صوتی حاج حسین یکتا رو تقدیم می کنم به همه ی بروبچه های اطلاعات عملیات و خط مقدمی های جنگ سایبری که میدونم این روزها ممکنه بهشون سخت بگذره (توضیح این یکی خودش یک مقاله ست!).

دانلود کنید (مرصاد) ...


سفیر سابق چین در ایران در میز گرد تلویزیون چین درباره مسئله ترور دو دانشمندان هسته ای ایران گفت : هر کسی می تواند از حرفها و سیاستهای امریکا و اسرائیل حدس بزند که این مشکل را امریکا و اسرائیل ایجاد کرده اند .

ادامه مطلب...

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران ناگفته‌هایی از طرح و تلاش‌های مقام معظم رهبری و در مقابل اقدامات خائنانه بنی‌صدر در مساله آزادسازی سوسنگرد مطرح کرد.

                                          
? گزارش تصویری مرتبط


ادامه مطلب...

خبرگزاری فارس: بیش از 40 فیلم ، سریال و تله تئاتر در دهه اول محرم امسال از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

                                              

ادامه مطلب...