سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                        
رئیس ستاد اروپایی لغو محاصره غزه، تشکیل کمیته تحقیق از سوی رژیم صهیونیستی درباره جنایتش علیه کاروان کمک‌های غزه را سناریویی بی‌ارزش دانست و گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در آن واحد هم در جایگاه قاضی و هم در جایگاه مجرم باشد.
ادامه مطلب...
                                      
 وزیر امور خارجه برزیل امروز در حاشیه کنفرانس خلع‌‌سلاح سازمان ملل در ژنو با موضع‌گیری منتقدانه نسبت به تصمیم غرب در تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران، ابراز امیدواری کرد که با این اقدام غرب فرصت و شانس مذاکره با تهران را نابود نکرده باشد.ادامه مطلب...
                                        
/نامه ای از یادگار امام درباره آیة الله العظمی گلپایگانی (ره)/
از ولایت غفلت نکنید

دیشب خواب آیت الله العظمی آقای گلپایگانی را دیدم. در مسجد و یا حسینیه ای بودم. ایشان وارد شدند. من فهمیدم که ایشان فوت کرده اند. دویدم خدمتشان و پرسیدم چه کنیم در اینجا تا در آن دنیا راحت باشیم دیدم ایشان گریستند و گفتند از ولایت غفلت نکنید
ادامه مطلب...

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پیام خود بر تداوم راه کاروان آزادی تأکید داشتند، گفت: مجلس نیز از اینگونه حرکت‌ها و اعزام کاروان به غزه حمایت خواهد کرد.
ادامه مطلب...
                                  
 رییس‌جمهور فردا(جمعه) مقارن با سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی قدس سرّه الشریف ،پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران سخنرانی خواهد کرد.
ادامه مطلب...
                                  
دبیر کل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرهنگ مقاومت و جهاد را زنده کرد، اتکای مقاوت به ارزش‌های امام را نشانه موفقیت امام در صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اعلام کرد که کاروان امدادرسان غزه مصداق صحنه‌های ارزش‌هایی بود که امام از آن سخن می‌گفت.
ادامه مطلب...

این روزها، در این اوضاع و احوال ورزش، شرایطی که برای تیم فوتبال استقلال به وجود آمده تاسف بار و غم‌انگیز است. تیمی که از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا است و تاکنون افتخارات زیادی را برای ایران کسب کرده این روزها به خانه‌ای...
ادامه مطلب...

                                      

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده ریاست جمهوری دوره دهم که دقایقی پیش در حرم امام خمینی (ره)‌ و در کنار شهدای 72 تن حاضر شده بود، با شعار «مرگ بر منافق» مردم مواجه شد به طوری که محافظان وی مجبور شدند کروبی را به سرعت از منطقه خارج کنند.
در میان شعاردهندگان تعداد چشمگیری از جوانان و نوجوانان دیده می‌شدند که بعد از خروج کروبی نیز شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر منافق» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» را سر ‌دادند.
انتهای پیام/ز


                                    
موج کاروان آزادی تا برچیدن اندیشه صهیونیستی ادامه خواهد داشت

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور گفت: ناوگان صلح و آزادی حرکت کرد و موجی در دنیا به راه انداخت که این موج تا برچیده شدن اندیشه صهیونیستی ادامه پیدا خواهد کرد.
ادامه مطلب...

رئیس کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره ) گفت: 200 خبرنگار داخلی و خارجی ، فردا مراسم نماز جمعه و سالروز رحلت حضرت امام (ره ) را پوشش می دهند. به گزارش واحد مرکزی خبر ، علیرضا افشار افزود: حدود 1300 زائر خارجی از شخصیت های مذهبی ، علمی و فرهنگی نیز در این مراسم حضور دارند.وی در ادامه به برنامه های خدماتی و رفاهی برای زائران اشاره کرد و گفت : تمام امکانات خدماتی برای زائران و نمازگزاران در مراسم فردا تدارک شده است .