سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                                          

پارلمان ترکیه عذرخواهی رسمی رژیم صهیونیستی را به دلیل جنایت مرتکب شده در حمله به ناوگان آزادی خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پارلمان ترکیه با اجماع اعضای دولت و پارلمان اتخاذ گام‌های فعالانه و ضروری علیه تل آویو را خواستار شد و بر لزوم تشکیل کمیته بین‌المللی تحقیقاتی و مجازات جنایتکاران تاکید کرد.

پارلمان ترکیه هم‌چنین بر لزوم پایان دادن به تحریم نوار غزه به منزله مرحله نخست بازگرداندن روابط به شرایط عادی تاکید کرد...
ادامه مطلب...

                                    
عشق جوشان به اهل بیت (ع) عامل بقا و گسترش گرایش به حق است

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی بیاناتی در خجسته سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) محبت و عشق جوشان به اهل بیت (ع) در کنار معارف مستحکم، مستدل و منطقی را عامل بقا و استمرار و گسترش گرایش به حق دانستند.
ادامه مطلب...

                                            

مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران (14 خرداد) که مقارن با سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) است به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در حرم مطهر آن امام عظیم الشان برگزار می شود.
ادامه مطلب...

                                                          
روسای جمهور ایران و ونزوئلا ضرورت پیگیری های جدی و هماهنگ برای محکومیت اقدام ضد انسانی اخیر رژیم صهیونیستی و نجات مردم مظلوم غزه از محاصره و فشار را مورد تاکید قرار دادند.
ادامه مطلب...

                                  
شاید سکوت در روستا نشانه کار و تلاش و شاید هم خالی بودن روستا از سکنه باشد. تاکنون گروه روستای روزنامه خراسان جنوبی هر روستایی را برای تهیه گزارش انتخاب کرده در بدو ورود با چنان سکوتی مواجه شده است که انگار کسی در آن آبادی حتی نفس نمی کشد. وقتی خودروی ما در کنار حسینیه در حال ساخت روستای ساقدر توقف می کند با خود می گوییم آیا کسی را برای صحبت و گفت و گو در این روستا خواهیم یافت؟ هنوز چند قدمی از خودرو دور نشده ایم که پیرمردی از ورودی روستا   ...
ادامه مطلب...

روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پاسخ به این سؤال که فیلم منتشر شده از بازجویی همسر سعید امامی چقدر صحت دارد، گفت: متأسفانه فیلم‌های منتشر شده در این زمینه صحت دارد و علتش نیز این بود که کار بازجویی و بازپرسی در آن زمان از دست وزارت اطلاعات نیز گرفته شده بود.
ادامه مطلب...

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:‌ اگر روزی دستم می‌رسید و این قدرت را داشتم پرونده قتل‌های زنجیرهای را باز می‌کردم و ریشه‌های این قضیه را بیرون می‌کشیدم.

به گزارش فارس روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی که عصر امروز در آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و در جمع دانشجویان این دانشگاه با موضوع آفت‌های انقلاب اسلامی سخن می‌گفت، در پاسخ به این سؤال که مسئولان انقلاب اسلامی چه مقدار دچار دنیاگرایی شدند اظهار داشت: در یک برهه‌ای از زمان متأسفانه یک مانور تجملات در کشور ایجاد شد که در آن زمان مقام معظم رهبری

نسبت به این مسئله هشدار دادند
ادامه مطلب...