سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

حمید صافدل در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به این سوال که آیا گشایش اعتبار اسنادی برای واردات از کشور امارات متوقف شده است؟ اظهار کرد: کماکان گشایش اعتبار برای واردات از کشور امارات دارد انجام می‌شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد. ما در تجارت با کشور امارات محدودیتی نداریم و کماکان مثل سابق کارها در حال انجام است. ادامه مطلب...

خبرگزاری فارس: برخی به دنبال زمینه‌سازی برای به چالش کشیدن انتخابات هستند

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حمیدرضا مقدم‌فر که امشب در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین سخن می‌گفت، به تبیین و تشریح ابعاد مختلف جنگ نرم و تفاوت‌های آن با جنگ سخت پرداخت و اظهار داشت: دشمن توانست در فتنه 88 آسیب‌هایی را به ما بزند، زیرا دستگاههای اطلاعاتی، سیاسی و مردم ما از مدل جنگ نرم اطلاعات زیادی نداشتند، بنابراین ما غافلگیر شدیم و اگر مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود مشخص نبود که سرنوشت چه می‌شد. ادامه مطلب...

 
بانک مرکزی اخبار منتشر شده مبنی بر ممنوع شدن گشایش اعتبار برای کالاهای وارداتی از امارات را تکذیب کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، بانک مرکزی طی اطلاعیه ای با اشاره به اخبار برخی رسانه ها مبنی بر این که گشایش اعتبار اسنادی با امارات متوقف شده است ، تصریح کرد: مراودات بانکی همچون گذشته با امارات عربی متحده ادامه دارد و متوقف نشده است.لازم به ذکر است : یکی از خبرگزاری ها به نقل از یک نماینده مجلس شورای اسلامی از ممنوع شدن گشایش اعتبار برای کالاهای وارداتی از امارات متحده عربی خبر داده بود.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همشیره مکرمه آیت الله جوادی آملی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری فارس: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به آیت‌الله جوادی‌آملی به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
آیت الله جناب آقای جوادی آملی دامت برکاته؛
در گذشت همشیره مکرمه آنجناب را به جنابعالی و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می کنم. بقای عمر جنابعالی و رحمت و مغفرت برای آن مرحومه از خداوند متعال مسئلت می کنم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید علی خامنه ای
انتهای پیام/

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، هزاران نفر از مردم سوریه در حمایت از بشار اسد با پرچم‌های سوریه به خیابان‌ آمدند و توطئه های غرب و کشورهای عربی با همراهی ترکیه را در این کشور محکوم کردند.
سوری‌ها در این راهپیمایی درحالی که پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، روسیه، چین و حزب الله را در دست داشتند با تاکید کردند که از حکومت این کشور حمایت خواهند کرد.
بر اساس گزارش میدانی خبرنگار فارس در سوریه، توده مردم این کشور از طیف ها و اقشار مختلف از تصمیم دولت خود حمایت می کنند و بر ضرورت حفظ حاکمیت ملی خود تاکید دارند. آنها با هرگونه بین المللی شدن مشکلشان تحت فشارهای مختلف جاری مخالفند.
کاربران می‌توانند فیلم مربوط را اینجا مشاهده کنند.